torsdag 8 juli 2010

Festival

Eftersom förfesten på lotten blev så lyckad förra året beslutade vi att köra favorit i repris. Tjejefest på festivaltorsdagen i år igen med andra ord! Jag och Sofie ägnade förmiddagen åt att pimpa lotten med mysiga attiraljer och att fixa smarriga snittar till kvällen. Ikväll blir enda kvällen för mig på festivalen i år och jag är väldigt laddad för en rolig kväll! 


När vi var färdiga med bestyren inför kvällen skulle egentligen solläge intas, men eftersom det mulnade på gick jag ned till koloniområdet och fotade blommor. Det är verkilgen otroligt vackert där nu, färgglada blommor över allt.




Ha en rolig festival alla Skelleftebor!

5 kommentarer:

  1. Är dessa tagna med nya kameran? Vilken skärpa :)

    SvaraRadera
  2. Japp! Nya kameran =) Är väldigt nöjd med den!

    SvaraRadera
  3. Oj vilka vackra foton! Du har verkligen fångat färgerna i blomstren och skapar en härlig känsla med skärpan. Blir väldigt nyfiken på vad du har för kamera och objektiv? *hoppas på svar*
    Ha en fin festivalkväll!

    Mvh
    Klara

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej Klara!
    Tack ska du ha! Jag har en Canon Eos 50D och objektivet som jag använt till dessa bilder är ett fast 50 mm med största bländare 1,8. Detta objektiv rekommenderas varmt eftersom det är otroligt prisvärt! Om man vill spendera lite mer pengar finns objektivet även med största bländare 1,4 och 1,2.

    Hälsningar Sandra

    SvaraRadera