torsdag 1 juli 2010

Hej

Välkommen till min fotoblogg! Här tänkte jag dela med mig av vad jag dokumenterar genom min kamera. Även jag bara är en glad amatör, så har jag höga ambitioner och vill utvecklas och lära mig mer, jag blir därför jätteglad för kommentarer och synpunkter på bilderna!

Fotade mitt undebara kusinbarn Elly i studion idag. Härligare unge får man leta efter. Det finns stor risk att Elly blir en liten kändis för er som väljer att följa min utveckling i fotograferandets underbara värld genom denna blogg.


2 kommentarer:

  1. Kul med en fotoblogg! Vilken fin blid på Elly!! Du verkar ju vara riktigt duktig på att fota Sandra!! Hör av dig om du vill ha en till liten tös att att öva på. ;) Vore kul att ha några "seriösa" bilder! :)

    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Maria Forsfjäll7 juli 2010 kl. 07:03

    Har tittat på dina bilder! Du är så duktig! Ska tipsa om dig till mina syskon och kusiner som har bäbisar! Om du vill tjäna en slant eller så. =)

    /Maria Forsfjäll

    SvaraRadera